Frakt & Retur

Frakt & Returer Policy
Internationell frakt hanteras av International Express Mail Service Company, inom 5-7 arbetsdagar leverans vanligtvis.
Alla beställningar kommer att vara försäkrade för hela köpesumman, och kan spåras på Express Mail Service webbplats. Vi är en professionell online-återförsäljare och samarbeta med EMS uttrycker långsiktigt, sjöfart ordning och levererar direkt till din door.Please se till att du är hemma när paketen ska anlände. Efter beställning, vänligen maila oss få spårningsnummer och du också kan spåra din beställning online med företagets hemsida EMS (http://www.ems.com.cn/english.html).

Avkastning och ersätt Policy
Din tillfredsställelse är vad vi strävar efter. Vi erbjuder en heltäckande politik för återvändande till dig. Innan du vill returnera varor, först kontakta oss för att diskutera problemet du har. För det mesta kan vi lösa problemet genom att ge teknisk support och du neednt att skicka något tillbaka. Om det finns obotliga fel med varan, kan du returnera dem tillbaka till oss för reparation eller utbyte under vårt tolv månaders garanti.

reparera
Under ett år (från datum produkterna mottogs), om du hittar produkter med kvalitetsproblem (Icke-mänskliga faktorer eller icke-resistent yttre skador), kan den returneras och repareras. Du måste skicka tillbaka till oss produkterna i originalförpackningen (du kommer att betala sändningsavgifterna). När vi får de produkter som skickas tillbaka intactly kommer vi att reparera den och skicka dem tillbaka till dig igen. Vi kommer att betala sändningsavgifterna för reparerade produkter som vi levererar till dig. Eller så kan du också hitta din lokala reparation plats i närheten och åtgärda felaktiga poster, då en kopia av kvittot för reparation kostnaden begärs att skicka till oss och vi kommer att betala kostnaden efter kontrollera det. (OBS: Det är vår kvalitetskontroll professionella som ger en slutlig bedömning av huruvida de kvalitetsproblem orsakas av personliga faktorer eller icke-resistent yttre skador genom den felaktiga posten bilder som du skickar till oss reparera kostnaden bör inte ersättas av oss. om dess kvalitetsproblem orsakas vara mänskliga faktorer eller undvikas inte uppkommer.) Review

ersättnings
Icke-kvalitetsproblem
30 dagar (från datum produkterna mottogs), om du hitta de produkter du väljer inte uppfyller dig när det gäller färg eller storlek, kan den returneras och ersättas under följande villkor. Du måste skicka tillbaka till oss produkterna i originalförpackningen (du kommer att betala sändningsavgifterna). Produkterna ska inte använts (utom tryout). När vi får de produkter som skickas tillbaka intactly kommer vi ersätta den med nya och skicka tillbaka dem till dig. Sändningsavgifterna för den ersatta produkter som vi levererar till dig bör också tas ut av dig. Innan du skickar artiklar för utbyte, vänligen överföra den supplymentary fraktkostnaden för att vrida tillbaka ersatta objekt från oss först. Så snart betalningen klar kommer vi att ersätta de objekt som skickas från dig.

Kvalitetsproblem
30 dagar (från datum produkterna mottogs), om du hittar produkter med kvalitetsproblem (Icke-mänskliga faktorer eller icke-resistent yttre skador), kan den returneras och bytas ut. Du måste skicka tillbaka till oss produkterna i originalförpackningen (du kommer att betala sändningsavgifterna). När vi får de produkter som skickas tillbaka intactly kommer vi ersätta den med nya och skicka tillbaka till dig dem igen. Vi kommer att betala sändningsavgifterna för den ersatta produkter som vi levererar till dig. (Obs. Det är vår kvalitetskontroll professionella som ger en slutlig bedömning av huruvida de kvalitetsproblem orsakas av personliga faktorer eller icke-resistent yttre skador kommer köpta produkter inte repareras, ersättas eller returneras gratis om dess kvalitetsproblem är orsakade vara mänskliga faktorer eller undvikas inte uppkommer.) Review

Retur och partiell återbetalning
Vår webbplats kan inte ge en partiell återbetalning för icke-kvalitetsproblem såsom:
Produkten ser inte ut som de i bilden.
Produkten är inte vad jag skulle tro att det ska vara.
Jag är inte nöjd med denna produkt.
7 dagar (från datum produkterna mottogs), om du begär att returnera köpta objekt på grund av ovanstående skäl, måste du skicka tillbaka till oss produkterna i originalförpackningen (du kommer att betala sändningsavgifterna). När vi får de produkter som skickas tillbaka intactly, förutom fraktavgifter, vi kommer också att dra en viss expeditionsavgift baserat på din beställning totala mängden (dess dras av banken) och ger dig en partiell återbetalning.

tillbaka